آرشیو سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۵۲۸
ورزش
۲۴

شب به یاد ماندنی ستاره های سینما و فوتبال ایران

تعدادی از بازیکنان سرشناس فوتبال، بازیگران سینما و تلویزیون و اهالی رسانه بازی شنبه شب رئال و بارسلونا را در یک فضای گرم و پرهیجان تماشا کردند. در این مراسم که به میزبانی شرکت سامسونگ لانژ برگزار شد رضا یزدانی، مهراب قاسم خانی، لیلی رشیدی، لیلابلوکات، کریم باقری، وحید طالب لو، مهدی امیرآبادی، کریم انصاری فر و... حضور داشتند و دربی اسپانیا را دور هم تماشا کردند.

از نکات جالب این برنامه گزارش زنده مزدک میرزایی بود که با حضور در سالن، بازی را از میان جمع حضار برای آنها گزارش می کرد. مزدک که سعید مظفری زاده هم به عنوان کارشناس داوری او را همراهی می کرد دراین شب گزارشی کاملامتفاوت از گزارش های خود در تلویزیون ارائه کرد. او که می توانست خیلی آزادانه تر از گزارش های رسمی اش صحبت کند از این فرصت به خوبی سود برد.

مزدک میرزایی گزارش خود را با این جمله شروع کرد: «امیدواریم امشب لااقل روی اعصاب شما راه نرویم...» اما در ادامه، کنایه هایش را خیلی تندتر نثار همکاران تلویزیونی اش کرد: «ما به شبکه الجزیره مدیونیم چون همیشه برای پخش فوتبال ها از تصاویر این شبکه استفاده می کنیم. فقط در تلویزیون آرم این شبکه را می پوشانیم و این جا نه!» به گزارش گل، مزدک وقتی

شور و حال هواداران بارسا را در سالن دید، در حین گزارش اش گفت: «برخلاف حاضران در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، در این جا تعداد هواداران بارسا خیلی بیشتر است.»

او یک بار روی تصویر سرمربی رئال گفت: «حالامورینیو برای انتقال توصیه های تاکتیکی به کنار زمین می رود و از خیس شدن موهایش هم نمی ترسد.» مزدک این شوخی دلچسب با سرمربی استقلال را یک بار هم با کنایه به بازیکن این تیم و در نیمه دوم ادامه داد: «از نوع دورخیز رونالدو کاملامشخص است که از ژست های میلاد میداوودی تقلید می کند!»

رضا یزدانی خواننده پاپ کشورمان جنجالی ترین چهره شنبه شب بود، یزدانی با پرچم بزرگ بارسلون وارد سالن شد. او که به همراه تعداد زیادی از طرفداران بارسلونا سالن را تسخیر کرده بودند؛ مقابل ال سی دی بزرگی نشسته بود که ال کلاسیکو را با صدای مزدک پخش می کرد.