آرشیو چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۶۸
ورزشی
۲۵

امشب در فوتبال اروپا

یووه با اودینزه می ستیزد منچستر با فولام

امشب در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس 7 دیدار دیگر انجام می شود و هر دو تیم صدر جدول بخت آزمایی تازه ای خواهند داشت. منچسترسیتی که با دو امتیاز برتری بر همشهری اش یونایتد صدرنشین است، از استوک سیتی پذیرایی می کند که در جای هشتم جدول قرار دارد و همشهری قرمزپوش اش به خانه فولام می رود که در رده یازدهم نشسته است.

امشب آرسنال هم مهمان استون ویلااست. در ایتالیا هم هفته شانزدهم لیگ این کشور با برگزاری 8 مسابقه پایان می گیرد و در مهمترین دیدار یوونتوس از اودینزه پذیرایی می کند. یووه که تنها تیم بی شکست فصل است روبه روی تیمی می ایستد که فقط دو امتیاز کمتر از گورخرهای تورین اندوخته و با «آنتونیو دی ناتاله»ی35 ساله صاحب یکی از برترین گلزنان فصول اخیر کالچو است.

چهارشنبه شب همچنین اینتر از لچه، لاتزیو از کیه وو و ناپولی از جنووا پذیرایی می کنند. در اسپانیا هم بازی های برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی حذفی این کشور که از دیشب با انجام 4 بازی شروع شد با برگزاری 10 دیدار دیگر ادامه می یابد که در میان شان مصاف اتلتیکو مادرید با الباسته، مالاگا با ختافه، بتیس با کوردوبا، اتلتیک بیلبائو با اوویه دو و اوساسونا (تیم جواد نکونام) با المریا هم جای دارند.