آرشیو یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۰
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

بالاک هم مفسر تلویزیون شد

میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان که اینک عضو بایرلورکوزن است، مسابقات پراهمیت جام ملت های اروپا 2012 را که خرداد و تیر 1391 در خاک دو کشور لهستان و اوکراین برگزار می شود، برای شبکه خبری و تلویزیونی ESPN گزارش و تحلیل خواهد کرد.

بازگشت آرشاوین به روسیه

آندری آرشاوین که به رغم تمامی شهرتش و ارائه برخی بازی های خوب جای ثابتی در تیم فوتبال آرسنال نداشت، با جدایی از این تیم انگلیسی به عنوان یار قرضی و تا پایان فصل به تیم سابق خود زنیت سنت پترزبورگ در روسیه پیوست.

لیورپول در جست وجوی نخستین جام

امشب بازی فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول و کاردیف در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار می شود. لیورپول که در راه رسیدن به فینال، چلسی و منچسترسیتی را حذف کرده در جست وجوی نخستین جام خود از سال2006 به این سو است ولی کاردیف که اصولا یک تیم ولزی است و سالها است در لیگ های مختلف انگلیس بازی می کند، هرگز یک جام بزرگ را تصاحب نکرده است.

رئال و بارسا در مهمانی وایه کانو و اتلتیکو

یکشنبه شب در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال اسپانیا رئال مادرید صدرنشین در خانه رایو وایه کانو تیم هشتم جدول بخت آزمایی می کند و در دیداری جذاب تر بارسلونا تیم دوم جدول در مادرید با تیم دوم پایتخت مصاف می دهد. اردا توران هافبک اهل ترکیه و تاثیرگذار اتلتیکو مادرید در آستانه این بازی آسیب دیده و به نبرد با مردان تکنیکی پپ گواردیولانمی رسد.