آرشیو چهار‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۹
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

کار راحت بارسا

امشب در ادامه دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های اروپا، بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی از بایر لورکوزن آلمان و اپوئل نیکوزیای قبرس از لیون فرانسه پذیرایی می کنند.

آبی و اناری های ایالت کاتالونیای اسپانیا با برد 1-3 خود در مسابقه رفت در بای اره نای لورکوزن دیدار امشب را تا حدی تشریفاتی کرده اند اما اپوئل امیدوار است این تیم فرانسوی را هم در خاک قبرس حذف کند.

عذرخواهی فیفا از برزیل

در پی انتقادهای مکرر جروم والکه دبیرکل فیفا از برزیل به خاطر آنچه تاخیر چشمگیر این کشور در مهیا کردن امکانات میزبانی جام جهانی فوتبال 2014 عنوان شده است و اعتراض شدید برزیلی ها به این مقام سوئیسی، والکه دیروز با ارسال نامه ای از برزیل رسما عذرخواهی کرد.

صعود لوانته تا رده چهارم

در واپسین بازی باقی مانده از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا که دوشنبه شب برگزار شد لوانته و بتیس شگفتی سازان اوایل فصل در زمین لوانته رو در رو ایستادند که حاصل آن برد 1-3 میزبان بود. لوانته با این برد خود را تا رده چهارم جدول بالاکشید.

شکست قهرمان فصل «N.B.A»

در ادامه رقابت های فصل جاری لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا (N.B.A) دیروز دالاس ماوریکز قهرمان فصل پیش 91-95 به اوکلاهوماسیتی تاندر صدرنشین منطقه غرب لیگ باخت. در دیگر مسابقات جالب دیروز شیکاگو 72-92 بر ایندیانا چیره شد، دنور 116-119 بر ساکرامنتو غلبه کرد و واشنگتن 100-120 به گولدن استیت باخت.