آرشیو پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۵
ورزشی
۱۸

پیروزی اوساسونا در غیاب ایرانی ها؛ نکونام: سکته نکرده ام!

روز سه شنبه متنی برای برخی اهالی رسانه پیامک شد که حاوی خبر سکته جواد نکونام بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا و کاپیتان تیم ملی ایران بود.

این خبر در حالی خیلی سریع با غیبت نکونام در بازی سه شنبه شب اوساسونا و اسپانیول، به یک شایعه نزدیک به واقعیت تبدیل شد که نکونام در کنار مسعود شجاعی و 16 هزار تماشاگر پامپلونایی، شاهد بازی هم تیمی هایش بود. نکونام در مورد این خبر گفت: «برایم جای تعجب دارد که هرازچندگاهی چنین شایعاتی را پیرامون من به راه می اندازند. من صحیح و سالم هستم و در کنار مسعود شجاعی بازی اوساسونا را تماشا کردم.»

کاپیتان تیم ملی کشورمان در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش نیز گفت: «مشکل خاصی ندارم و می توانم در دیدار آینده اوساسونا را همراهی کنم. من از ناحیه مچ پا قدری مصدوم بودم که با چند روز استراحت و تمرینات ویژه شرایط حضور در بازی را پیدا کرده ام.»

اما در غیاب نکونام، دیگر هافبک های اوساسونا جای خالی این بازیکن ایرانی را بخوبی پر کردند تا این تیم در جدال حساس با اسپانیول، پیروزی با ارزش 2 بر صفر را جشن بگیرد. هر دو گل اوساسونا را در این بازی رائول گارسیا به ثمر رساند تا این تیم با 46 امتیاز، جایگاه خود را در مکان ششم جدول لالیگا مستحکم تر کند. در دیگر بازی مهم سه شنبه شب، شاگردان پپ گواردیولادر حضور نزدیک به 89 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 4 بر صفر ختافه را در هم کوبیدند. در این بازی الکسیس سانچس (دو بار) لیونل مسی و پدرو برای بارسا گلزنی کردند تا این تیم بدون احتساب بازی شب گذشته اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، فاصله خود با صدرنشین را به یک امتیاز کاهش دهد.