آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۲۰
حوادث
۱۵

برنامه های سازمان بهشت زهرا(س) در سالگرد ارتحال امام(ره)

ستاد ارتحال امام (ره) شهرداری تهران برنامه های ویژه ای را در سالگرد ارتحال امام (ره) در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار کیهان، علی اکبر توکلی نژاد، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در جلسه افتتاح ستاد دائمی ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که با حضور مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و محمد علی انصاری مدیریت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: توسط ستاد ارتحال امام(ره) شهرداری تهران دو مراسم اصلی یکی یک روز قبل از سخنرانی مقام معظم رهبری و دیگری روز سخنرانی مقام معظم رهبری است که برای هر دو روز تسهیلات ویژه در نظرگرفته شده و با اقدامات و همکاری که با سازمان های اجرایی تدابیرش اندیشیده شده ان شاءالله بتوانیم خدمات را به بهترین شکل ممکن برای زائرین حرم به وجود آوریم.

وی ادامه داد: برای اولین بار ماکت حرم حضرت امام(ره) و در کنار آن شهر آفتاب طراحی شده که به طور کامل و همه جانبه قسمت های مختلف از قبیل پارکینگ های دسترسی مردم مشخص شده که به زودی ایجاد خواهد شد. همچنین در قسمت غرب و شرق حرم دو پرچم قرار می گیرد تا زائرین را به داخل حرم راهنمایی کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم امام خمینی(ره) افزود: برای مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی نقشه حرم مطهر و وصیت نامه امام به تعداد 200000 نسخه چاپ شده که در اختیار زائران قرار می گیرد.