آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۶۶۱
ورزش
۲۴
لیگ برتر

اولیویرا با تراکتورسازی به توافق رسید

سرمربی پرتغالی با مسوولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید. به گزارش فارس، مذاکرات جمعه شب مسوولان باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا در فاز اول با نتایج مثبتی همراه شد.این مربی چهار ساعت با مسوولان تراکتورسازی مذاکره و از امکانات باشگاه نیز دیدن کرد.قراراست مرحله دوم مذاکرات صورت گیرد و سپس قرارداد وی به مدت یک سال با تراکتورسازی امضا شود.

محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام این خبر گفت: توافقات اولیه را با این مربی انجام داده ایم و به زودی تمرینات تراکتورسازی آغاز می شود. این مربی قرار است سه مربی دروازه بان ها، بدنساز و تمرین دهنده و یک آنالیزور با خود به تبریز بیاورد.

محمد نصرتی به تراکتورسازی پیوست

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با تراکتورسازی قرارداد بست. محمد نصرتی با حضور در باشگاه تراکتورسازی با مسوولان این تیم مذاکراتی انجام داد و به توافق رسید.نصرتی قرارداد یک ساله ای با تراکتورسازی امضا کرد. وی سابقه بازی در تراکتورسازی را به مدت دو فصل دارد. باشگاه تراکتورسازی در نقل وانتقالات با ایران پوریان و نصرتی قرارداد بسته و دو بازیکن پرتغالی نیز به خدمت گرفته است.

حضور آودوکیچ در فوتبال ایران منتفی شد

آسمیر آودوکیچ، دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه ای به باشگاه مس کرمان اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را ندارد و فوتبال خود را در بوسنی دنبال خواهد کرد. آسمیر آودوکیچ در شرایطی به کرمان نیامد که پیشنهاد باشگاه مس به وی بیش از سه برابر مبلغی بود که تیم بوراک بانیا لوکا برای فصل آینده به وی پرداخت می کند.