آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۱۵
ورزشی
۲۵

آخرین اخبار از پرسپولیس

قطع همکاری علی دایی با راه آهن

علی دایی پس از جلسه با مسئولان باشگاه راه آهن قطع همکاری خود را با این باشگاه اعلام کرد. دایی با تایید این خبر گفت: «قرارداد من با باشگاه راه آهن دو ساله بود اما در سال دوم با توجه به مشروط بودن قراردادم حق فسخ داشتم. با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که در باشگاه راه آهن وجود دارد بدون اینکه اختلاف یا مسئله ای باشد؛ فقط به خاطر شرایط موجود اتمام همکاری خودم را با باشگاه راه آهن اعلام می کنم. برای تیم فوتبال راه آهن و این باشگاه آرزوی موفقیت می کنم.»

قرمزپوشان اردوی ترکیه را لغو کردند

قرار بود پرسپولیس اردوی تدارکاتی خود را از روز دوشنبه به مدت 10 روز در ترکیه برگزار کند اما پس از تمرین دیروز علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به نمایندگی از بازیکنان جلسه ای با محسن عاشوری مربی تیم برگزار کردند و پس از این موضوع اردوی پرسپولیس در ترکیه لغو شد.

محسن عاشوری، مربی پرسپولیس در این خصوص گفت: دلایل نمایندگان بازیکنان برای لغو اردوی ترکیه برای من قانع کننده بود بنابراین با تصمیم کادر فنی و پس از لغو اردوی ترکیه، پرسپولیس در هفته جاری در دو دیدار تدارکاتی عصر سه شنبه در ورزشگاه درفشی فر میزبان صبای قم است و روز پنجشنبه به مصاف تیم «ب» پرسپولیس خواهد رفت. همچنین روز گذشته «سوسا» هافبک دفاعی برزیلی برای نخستین بار در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد.

عصر دیروز نیز نشست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حضور پروین، محرمی، رهبری فرد، پیروانی، سید علیخانی، خورد بین، وطن خواه، درخشان، عربشاهی و اکبر صادقی برگزار شد تا درخصوص سرمربی جدید تصمیم گیری شود. قبل از این جلسه نام علی دایی به عنوان یکی از گزینه ها بر سر زبان ها افتاد.