آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۵
حوادث امروز
۲۴

عجیب ترین ابزار جنگی آلمان نازی در اعماق دریا کشف شد

گروه شوک: تصاویر گرفته شده از یک شیء عجیب در اعماق دریای بالتیک نشان می دهد که این شیء منحنی شکل مربوط به «UFO» نیست بلکه در واقع سلاح غول آسای زیردریایی نازی های آلمان در جنگ جهانی دوم است.

غواصانی که این شیء عجیب مانند بشقاب پرنده را در زیر دریای بالتیک کشف کرده اند، می گویند این ابزار مخوف جنگی یک سلاح ضد زیردریایی متعلق به نازی ها است که در جنگ جهانی دوم ناپدید شده بود.

تصاویر اسکن سونار نشان می دهد این دستگاه تقریبا به اندازه 3 متر از بستر دریا فاصله داشته و سیم هایی که به پایه این سلاح ضدزیردریایی متصل بودند، به عنوان رادار عمل می کردند و هنگام نزدیک شدن زیردریایی های دشمن به وسیله فانوس های دریایی به سربازان آلمان هشدار می دادند.

این سلاح به دلیل ساختار فولادی آن یکی از مهم ترین ابزار های تاریخی جنگ شناخته شده است. به گفته کارشناسان؛ این سازه، سلاح های مهم زیردریایی را شناسایی می کرد. آندرس آتولوس افسر زیردریایی سوئد درباره این شیء عجیب که جهان را بهت​زده کرده است گفت: محتمل ترین توضیحی که وجود دارد، این است که این شیء مرموز یک سلاح ضدزیردریایی است که ارتش نازی ها در جنگ جهانی هم از آن استفاده می کرد.