آرشیو یک‌شنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۸
ورزش
۱۸

فولام با قراردادی 3 ساله ملی پوش ولفسبورگ را به خدمت گرفت

اشکان دژآگه، سومین ایرانی تاریخ لیگ برتر

اشکان دژآگه، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به عضویت باشگاه لیگ برتری فولام درآمد. سایت باشگاه فولام قرارداد اشکان دژآگه با این باشگاه را سه ساله و تا پایان فصل 15 2014 عنوان و از اعلام رقم قرارداد او خودداری کرد. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود اشکان دژآگه با قراردادی به ارزش 5/2 میلیون یورو یا دو میلیون پوند از باشگاه ولفسبورگ آلمان به فولام خواهد پیوست.

اشکان دژآگه بعد از پیوستن به فولام در گفت وگو با خبرنگاران گفت: از این که به فولام پیوسته ام و می توانم در لیگ برتر بازی کنم، بسیار خوشحالم.

وی افزود: بعد از این که با سرمربی تیم، مارتین یول صحبت کردم، از پروژه ای که در فولام شروع شده، آگاه و کاملابرای پیوستن به این تیم متقاعد شدم. از این که در باشگاه فولام هستم، بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران انجام خواهم داد.

پیش از این و از جمع بازیکنان ایرانی، کریم باقری و آندرانیک تیموریان در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلستان حضور یافته بودند و دژآگه سومین بازیکن ایرانی است که در این رقابت ها به میدان خواهد رفت. دژآگه به علت مصدومیت شرایط همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دوستانه مقابل اردن و بازی مقابل لبنان در هفته چهارم از مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا را نخواهد داشت، اما پس از بهبود از هفته چهارم می تواند فولام را در رقابت های لیگ برتر همراهی کند.

دژاگه تاکنون سه بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرده و در فولام زیر نظر مارتین یول، سرمربی سرشناس هلندی که سابقه مربیگری در آژاکس و تاتنهام را دارد، کار خواهد کرد. فولام در آخرین روز جا به جایی تابستانی بازیکنان در اروپا، دیمیتار برباتف بلغار را هم از منچستریونایتد به خدمت گرفته بود.