آرشیو چهار‌شنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۹۹
اخبار کشور
۱۴

تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از رسانه ها

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با توجه به برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران از مدیران و فعالان رسانه های گروهی قدردانی کرد.

در بخشی از اطلاعیه شورای اطلاع رسانی دولت آمده است: برگزاری موفق این اجلاس در حالی صورت گرفت که صهیونیسم و غرب تمام تلاش خود را برای زیر سوال بردن مشروعیت و جایگاه ایران در سطح جهانی به کار بسته بود اما برگزاری بی نظیر یک اجلاس جهانی در ابعاد گسترده و سطح عالی دیپلماتیک همراه با ایجاد امواج خبری و رسانه ای موثر و فراگیر، تمام نقشه ها و برنامه های آنها را نقش بر آب کرد.

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر نقش رسانه ها تاکید شده است: در این میان نقش بی بدیل رسانه ها بویژه فعالان و دلسوزان رسانه ای مدافع آرمان های انقلاب اسلامی در داخل کشور در بخش های مختلف نوشتاری، دیداری و شنیداری در انعکاس برخط و مطلوب اجلاس تهران قابل انکار نیست.

شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه تاکید کرده است: رسانه ها تمام ظرفیت های علمی، فنی و پشتیبانی خود را به کار بستند تا اجلاس تهران به بهترین شکل ممکن پوشش داده شده و با اطلاع رسانی دقیق، مستمر، جامع و به موقع برنامه ها و سخنرانی های اجلاس و همچنین برنامه های جانبی آن از جمله دیدارهای دوجانبه و مذاکرات دیپلماتیک، ترفندهای رسانه ای استکبار جهانی برای بایکوت خبری این رویداد مهم بین المللی را بلااثر کنند.