آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۰۷
ایران زمین
۱۱

ایران در ایران

تعطیل ادارات اصفهان در پنجشنبه ها

اصفهان – خبرنگار تعطیل ادارات دولتی شهر اصفهان در روزهای پنجشنبه به صورت مقطعی برای شش ماه از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصویب شد.

علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تاکید کرد: این تعطیل تنها به دلیل آلودگی هوا نیست و اهداف دیگری همچون صرفه جویی در مصرف انرژی و مباحث فرهنگی و اجتماعی را دنبال می کند. استاندار اصفهان تاکید کرد: برای اداراتی مانند بانک ها و شهرداری ها نیز با در نظر گرفتن شرایط آنها، تصمیم گیری می شود.

خانه فرش قزوین در آستانه راه اندازی

قزوین – خبرنگار خانه فرش قزوین بزودی در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه ساخته و راه اندازی می شود.

محسن مبارکی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قزوین اعلام کرد: خانه فرش قزوین از مصوبات دور دوم سفر هیات وزیران به این استان بوده که با 7 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت 600 مترمربع در مجموعه بازار سعدالسلطنه ساخته می شود. احیا و توسعه هنر و صنعت فرش قزوین، توسعه آموزش های به بافی هنرجویان فرش با افزایش سطح بافت فرش استان، رونق تجارت و بازار فرش و فعال کردن اقتصاد منطقه از اهداف راه اندازی خانه فرش استان است.

سامد کرمانشاه شکایت مردم از ادارات را دریافت می کند

کرمانشاه – خبرنگار سامانه سامد آماده دریافت شکایت های مردم از ادارات و ارگان های دولتی استان است.

محمدعلی بصام تبار مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری کرمانشاه گفت: مردم می توانند هرگونه شکایت در خصوص ادارات و ارگان های دولتی را با تلفن 111 اطلاع دهند و پس از ثبت درخواست، کد رهگیری خود را دریافت کرده و برای پیگیری درخواست خود با همان شماره و پس از گذشت یک هفته از ثبت درخواست تماس بگیرند. دفتر ارتباط مردمی ریاست جمهوری نسبت به تشریح عملکرد این سامانه تاکید فراوان دارد زیرا این سامانه پایگاهی است که مردم می توانند شکایات خود را پیگیری و دنبال کنند.