آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۲۶
اقتصاد
۴

رفع ایرادهای قانونی و آغاز استخدام رسمی در دولت

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهور از تصویب اصلاحیه طرح مهرآفرین و استخدام نیروی انسانی در دستگاه ها و با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

عبدالعلی تاجی در گفت وگو با فارس افزود: اصلاحیه طرح مهرآفرین در مورد استخدام نیروی جدید در دستگاه های دولتی که مورد ایراد رئیس مجلس قرار گرفته بود، با رفع ایرادها در دولت تصویب و با امضای معاون اول رئیس جمهور به همه دستگاه های ملی و استانی ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: طرح مهرآفرین مصوب دولت در بیست وپنجم دی 91 مورد ایراد رئیس مجلس قرار گرفته بود که اصلاحیه ای در این زمینه تهیه شده و با همکاری و مشارکت معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و معاونت حقوقی رئیس جمهور تهیه و مورد تصویب هیات دولت قرار گرفت و دیروز این مصوبه با امضای آقای محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور برای اجرا به دستگاه های ملی و استانی ابلاغ شد.

تاجی اظهار امیدواری کرد، با ابلاغ این مصوبه سرعت استخدام نیروهای انسانی در دستگاه های ملی و استانی از سر گرفته شود.

وی افزود: همه این آزمون ها براساس قانون با آزمون و گزینش انجام می شود و در مورد خانواده شهدا و ایثارگران طبق قانون بدون آزمون خواهد بود.

سهمیه استخدامی دستگاه های ملی و استانی در طرح مهرآفرین برای هر استان بین سه تا ده هزار نفر و برخی استان ها بیش از ده هزار نفر استخدام رسمی است که از طریق نشر آگهی و برگزاری آزمون انجام می شود.