آرشیو چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۸
فرهنگ و هنر
۵

تلاش برای گسترش قطعه هنرمندان در بهشت زهرا(س)

معاون هنری وزیر ارشاد در دیدار با مدیرعامل بهشت زهرا خواستار گسترش قطعه هنرمندان شد. مدیرعامل بهشت زهرا نیز وعده داد در این زمینه اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی همراه تعدادی از مدیران معاونت هنری و هنرمندان ضمن بازدید از بهشت زهرا با اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا دیدار کرد و درباره وضع قطعه هنرمندان با وی به گفت وگو پرداخت.

در این دیدار ابتدا مدیران سازمان بهشت زهرای شهر تهران گزارشی از اقدامات فرهنگی خود ارائه کردند و در ادامه درباره وضع مکانی قطعه هنرمندان به صحبت پرداختند.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ان شاءالله با بازدید از این مجموعه ایده هایی به ذهن هنرمندان رسیده تا در رویدادهای هنری منعکس شود. گاهی ساخت یک مجسمه ارزشمند و قرار دادن آن در جایی معین می تواند کمک شایانی به تلطیف فضا کند.داوود فتحعلی بیگی، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که یکی از هنرمندان حاضر در این بازید بود، گفت: تصور نمی کردم در جایی که این همه آدم بی روح دفن می شوند، این همه روح ایجاد کرده باشند.در این جلسه پیرو درخواست شاه آبادی مبنی بر گسترش قطعه هنرمندان، توکلی وعده داد در این زمینه اقدامات ویژه ای انجام شود.چندی پیش، روزنامه جام جم در گزارشی به وضع خاکسپاری هنرمندان در قطعه های هنرمندان و نام آوران پرداخت. در این گزارش به برخی موازی کاری ها اشاره شده بود.