آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۲۶۴۵
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

امیر حاج رضایی

حضور سه ایرانی در انتخاباتIWF / رضازاده نامزد نایب رییسی فدراسیون جهانی وزنه برداری شد.

کنفدراسیون قایقرانی (کانویینگ) آسیا از احمد دنیامالی و حسن تیمور تاش برای حضور در اجلاس سالیانه خود در ژاپن دعوت کرد.

با وجود اینکه در چند ماه گذشته زلزله آذربایجان خسارات مالی و جانی زیادی به روستاهای این شهرستان وارد کرده بود جوانان روستای شهرستان هریس پنجمین دوره مسابقات فوتبال تحت عنوان جام پیروزی را برگزار کردند.

صادق درودگر در پی انتشار خبر تهدید به تعلیق باشگاه ملوان به دلیل بدهی 400 میلیونی برای فصل آینده اعلام کرد «ما منکر این نیستم که بدهکاریم و باید این پول ها را پرداخت کنیم. ولی سوال من این است چرا فقط ملوان و یک تیم دیگر؟!»

داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز مدعی شد که نتایج هفته های پایانی لیگ، قبل از بازی و خارج از زمین مشخص می شوند.

صدرنشینی دوباره آزادانی و کرمی در جدیدترین رده بندی بهترین تکواندوکاران جهان

سفر تیم های ملی کاراته مردان و زنان ایران به مسابقات کاراته وان روسیه لغو شد. این در حالی است که سرمربی تیم ملی کاراته مردان می گوید این سفر از ابتدا هم در برنامه ما نبود.

نمایندگان ایران به دلیل شرکت نکردن در مسابقات بین المللی در ماه های گذشته، بازهم در تازه ترین رده بندی بهترین جودوکاران مرد جهان، سقوط داشتند.

سال 91 سال پر حاشیه یی برای جودوی ایران بود، اما محمدعلی رستگار، رییس فدراسیون جودو پس از دیدار با وزیر و در ابتدای سال جدید از رفع تمام ابهامات و حواشی اطراف جودوی ایران خبر می دهد.

نماینده باشگاه پرسپولیس ضمن دیدار با رییس سازمان لیگ فوتبال پرتغال از باشگاه بیرامار برای حضور در ایران و بازی با پرسپولیس دعوت کرد.

رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان (انتخابی بازی های المپیک نوجوانان) از روز 19 فروردین با حضور هشت وزنه بردار ایرانی در شهر تاشکند ازبکستان آغاز خواهد شد: رقابت هایی که وزنه برداران سنگین وزن ایران از شانس های اصلی رسیدن به مدال آن محسوب می شوند.