آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۲۶۴۵
انتخابات
۷

چمران: وضعیت انتخابات این دوره پیچیده است

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران که از وی به عنوان یکی از کاندیداهای تیم دولت نام می برند در جمع اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: دولت در حال حاضر به صورت واحد جدایی است که ظاهرش این است که آقای احمدی نژاد می خواهد مشایی را معرفی کند اما ماهیت این امر را نمی دانم. به گزارش فارس، مهدی چمران با بیان این مطلب که وضعیت انتخابات ریاست جمهوری این دوره از پیچیدگی خاصی برخوردار است افزود: هنوز آرایش گروه های حاضر به شکل شفافی روشن نیست و هنوز مشخص نیست آیا گروه های انتخاباتی گزینه نهایی دارند یا می خواهند رقابت بین خودشان باشد.

از آن طرف نیز گزینه نهایی اصلاح طلبان یا دولت نیز هنوز مشخص نیست و آرایش مشخص از جانب گروه ها وجود ندارد. وی با اشاره به کاندیدای جبهه پایداری ابراز داشت: لنکرانی فرد خوب و شریفی است و جلیلی هم که فکر نمی کنم به صحنه بیاید فرد بسیار خوبی است، به لحاظ شرایط کاری فکر نمی کنم بیاید و چون آنان را می شناسم، مطلعم فرد خوبی است و به دنبال جایگاه و مقام نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره حضور الهام گفت: وی گفته است که نمی آید. رییس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه اگر قرار باشد گزینه دولت روی کار آید چه ایراداتی بر دولت دارید، گفت: تجربه نشان داده است که مردم ما این گونه نیستند که حتی اگر کسی را قبول داشتند، هر کسی را که او معرفی کند را نیز قبول داشته باشند.