آرشیو دو‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۳
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

مخالفت هیات مدیره، بی طرفی وزارت ورزش

مدیرعامل مستعفی استقلال برمی گردد؟!

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد هر گونه تصمیم گیری در خصوص مدیرعاملی باشگاه استقلال بر عهده هیات مدیره این باشگاه است.

به دنبال انتشار خبر استعفای علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: تصمیم گیری در این مورد بر عهده هیات مدیره باشگاه استقلال است و این وزارت در این گونه موارد دخالتی نمی کند. وزارت ورزش و جوانان در این زمینه تصریح کرده است، این وزارتخانه در امور باشگاه ها به هیچ وجه دخالتی نمی کند و بدیهی است در شرایطی که مدیر عامل استقلال استعفای خود را به خبرگزاری ها و سایت ها اعلام کرده، موافقت یا عدم موافقت با این استعفا بر عهده هیات مدیره باشگاه استقلال است و وزارت ورزش و جوانان تا آنجا که می تواند همچنان به سیاست های حمایتی خود از باشگاه ها و از جمله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه خواهد داد.

در حالی که وزارت ورزش تصمیم گیری در این خصوص را به هیات مدیره واگذار کرده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با قاطعیت می گوید که استعفای علی فتح الله زاده را از مدیریت این باشگاه نخواهد پذیرفت. نجف نژاد گفت: ایشان استعفا دادند اما ما قبول نکردیم. هیات مدیره کاملااز عملکرد ایشان رضایت دارد و کارنامه مدیرعامل خیلی خوب بوده است. در شرایط فعلی کنار رفتن فتح الله زاده را صلاح نمی دانم. نجف نژاد درباره احتمال جانشینی مجید شایسته به جای فتح الله زاده هم گفت: این مساله را از زبان خبرنگاران شنیده ام و تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی در این باره به من نرسیده است. رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان از برگزاری جلسه این هیات در روز دوشنبه خبر داد.

اما گویا اتفاقات اخیر استقلال تعجب و ناراحتی امیر قلعه نویی را به دنبال داشته است. روز گذشته یکی از سایت های خبری نزدیک به باشگاه استقلال در این باره مدعی شد سرمربی آبی پوشان که در آمریکا به سر می برد، شنبه شب در تماس با یکی از معاونان باشگاه استقلال از کناره گیری ناگهانی علی فتح الله زاده مطلع شد و از این موضوع ابراز شگفتی کرد. در همین حال برخی اخبار حاکی از این است که اگر فتح الله زاده طی روزهای آینده بر استعفایش پافشاری کند و به استقلال برنگردد،احتمال جدایی امیر قلعه نویی هم از جمع آبی پوشان وجود دارد. سرمربی استقلال تا پایان هفته به تهران مراجعت خواهد کرد.