آرشیو یکشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۴۳۲
پایتخت
۲۷

بدون تیتر

میزان رضایتمندی بیماران در بیمارستان های تامین اجتماعی 82 درصد است; توضیحی است که دکتر سید علی جمالیان مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران، درباره آن گفته میزان رضایتمندی بیماران در بیمارستان های زیر پوشش این اداره کل بر اساس فرم های نظرسنجی که از سوی بیماران پر شده، به طور میانگین 82 درصد است. وی اضافه کرده این میزان در برخی بیمارستان های تامین اجتماعی 85 درصد بوده که نشان دهنده تلاش پرستاران، پزشکان و کارکنان بخش درمان در نحوه خدمت رسانی بهینه به بیماران است.

جمالیان در مورد ازدحام جمعیت در برخی بیمارستان های تامین اجتماعی اظهار کرده با وجود راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی در برخی بیمارستان های زیر پوشش این اداره کل همچون شهید فیاض بخش همچنان شاهد این مساله هستیم.

وی گفته وجود کارخانه های صنعتی و نوع بافت محدوده بیمارستان فیاض بخش موجب حادثه خیز بودن این منطقه و افزایش حوادث جاده ای در آن شده و این بیمارستان به عنوان تنها مرکز درمانی تخصصی منطقه، همواره با شلوغی روبه رو است. وی گفته برای رفع این مشکل و پاسخگویی بهتر به بیماران، اکنون نوسازی این بیمارستان که دارای 300 تخت بستری است آغاز شده و قرار است که تعداد تخت های آن به 580 مورد افزایش یابد تا بیماران برای دریافت خدمات درمانی با مشکل مواجه نشوند.

تاکنون 700 نفر از معلولان شهرستان ری در طرح مسکن مهر ثبت نام کردند; خبری که فرزانه تیموری معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ری، درباره آن گفته که فقط 224 نفر از معلولان ری توانسته اند بعد از انعقاد قرارداد با پیمانکار از تسهیلات مسکن بهزیستی استفاده کنند.

وی با بیان این که بیشتر افراد متقاضی دریافت واحدهای مسکن مهر توانایی پرداخت هزینه های اولیه ثبت نام (سهم آورده) در تعاونی های مربوطه را ندارند، گفته: سایر مددجویان ثبت نامی به علت این که قادر به پرداخت سهم آورده مسکن نبوده اند، تاکنون نتوانسته اند از اعتبارات مسکن بهزیستی بهره ببرند.

افزایش وظایف آتش نشانی پایتخت; موضوعی که مهندس محمود قدیری معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آن اظهار کرده با تصویب لایحه نظارت بر کیفیت کار و ارائه خدمات شرکت های ایمنی در شورای وظایف آتش نشانی پایتخت افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفته بر اساس این مصوبه آتش نشانی تهران بر روند ارائه خدمات و کیفیت کار شرکت های ایمنی، تهیه آیین نامه و استعلام از سازمان های مربوطه نظارت می کند.