آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۳۷۹۲
ورزش
۱۸

سپاهان قید جباری و مدیرعاملش را زد

موافقت با استعفای علیرضا رحیمی و قطعی شدن جدایی مجتبی جباری، اخباری بود که باشگاه سپاهان را در کانون توجه قرار داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان دیروز از پذیرش استعفای علیرضا رحیمی، مدیرعامل سپاهان از سوی هیات مدیره خبر داد. رحیمی در نشست یکشنبه شب هیات مدیره سپاهان، برای چندمین بار استعفای خود را مطرح کرد که در نهایت اعضا به دلیل خستگی و فشار کاری بالای وی، با این استعفا موافقت کردند. محمد ترابیان در این باره به مهر گفت: از ابتدا هم قرار بود ایشان تیم را ببندد و در صورتی که اصرار بر استعفا داشت، این مساله در هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد. البته رحیمی همچنان عضو هیات مدیره باشگاه باقی می ماند و طی روزهای آینده هم سرپرست یا مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان توسط اعضای هیات مدیره معرفی خواهد شد.

وی در مورد این که گفته می شد رحیمی قصد داشته است ابراهیم زاده را جانشین کرانچار کند و مخالفت هیات مدیره با این تصمیم یکی از دلایل جدایی اش بوده، تصریح کرد: رحیمی خودش از کادرفنی حمایت کرد و در ابتدای فصل قرارداد این مربی را تمدید کرد، پس دلیلی نداشت بخواهد تغییری در کادر فنی ایجاد کند. دلیل استعفای علیرضا رحیمی خستگی و فشار کار بود و دلیل دیگری نداشت.

ترابیان شایعه های مطرح شده در مورد بازگشت محمدرضا ساکت به باشگاه سپاهان را به عنوان مدیرعامل کاملاتکذیب کرد و گفت: هنوز گزینه خاصی مورد نظر اعضای هیات مدیره وجود ندارد. ضمن این که هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان کاملادر جریان امور این باشگاه بوده و تصمیمی که به مصالح باشگاه است را اتخاذ می کند.

دیگر تصمیم مهمی که در نشست هیات مدیره سپاهان گرفته شد موافقت با جدایی مجتبی جباری بود. رئیس هیات مدیره باشگاه درخصوص آخرین وضع جباری نیز گفت: ما مذاکره های خوبی با این بازیکن داشتیم اما شرایط طوری پیش رفت که کار به جدایی این بازیکن از باشگاه سپاهان انجامید. البته خود مجتبی جباری اعلام کرده، می توانید از من شکایت کنید و دست باشگاه را در این خصوص باز گذاشته است. واقعا جباری نتوانست با باشگاه همکاری کند، اما رفتار او به نحوی بود که حتی اعلام کرد حاضر است پول را برگرداند، به همین دلیل به صورت کاملادوستانه و توافقی از سپاهان جدا می شود.