آرشیو دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲، شماره ۳۸۰۹
ورزش
۱۸

آنچلوتی: رئال می تواند در 5 دقیقه هر تیمی را شکست دهد

رئال چنانچه در شرایط عادی خود باشد، می تواند در پنج دقیقه کار هر تیمی را تمام کند. این واکنش آنچلوتی پس از پیروزی برابر لوانته در دقایق پایانی بود.

رئال مادرید در هفته هشتم رقابت های لیگا در آخرین دقایق از توقف برابر لوانته فرار کرد و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد.کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از این که تیمش در آخرین دقایق شکست را با پیروزی عوض کرد، خوشحال است.

او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم. بازی بسیار سختی بود. فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشتیم، اما شایسته پیروزی بودیم. دو گل به تیم حریف هدیه دادیم، ولی با این حال تسلیم نشدیم و تا آخرین ثانیه ها به تلاش خود ادامه دادیم.او افزود: رئال مادرید می تواند با ارائه بازی همیشگی اش فقط در پنج دقیقه ورق را برگرداند. باید اعتراف کنم از نظر فنی و تاکتیکی خوب نبودیم، اما واکنش مان در دقایق آخر بازی بسیار خوب بود. رئال بازیکنانی دارد که دست از تلاش برنمی دارند و تا آخرین لحظه تسلیم نمی شوند. این باعث می شود که انگیزه ما برای بهتر شدن، بیشتر شود.رئال با این پیروزی 19 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت تا همچنان اختلاف پنج امتیازی اش با بارسای صدرنشین حفظ شود.