آرشیو یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۳۰
اخبار کشور
۳

آغاز رقابت های ملی دانشجویی و دانش آموزی دومینو

پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو دانشجویی و دانش آموزی از امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد.

علی مهجوری، دبیر پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو دیروز با بیان این مطلب در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: در این دوره از مسابقات 48 تیم دانشجویی و 16 تیم دانش آموزی در مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی درباره جزئیات رقابت های مسابقات ملی دومینو امسال گفت: تیم هایی که طرح های آن ها از سوی هیئت داوران برگزیده شده است در هفت نیمروز در محل نمایشگاه های دائمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به چینش طرح های خود می پردازند که اجرای آن ها در نوبت های صبح و بعدازظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، 18، 19 و 20 اسفند ماه و نوبت صبح روز چهارشنبه 21 اسفند ماه خواهد بود.

وی افزود: اجرای مسابقات در هر نوبت، چهار ساعت به طول می انجامد که در نوبت صبح از ساعت هشت (چینش مهره ها) تا 12 (ریزش مهره ها) و در نوبت بعدازظهر از ساعت 14 (چینش مهره ها) تا 18 (ریزش مهره ها) در نظر گرفته شده است.

مهجوری درباره تفاوت های مسابقات ملی دومینو امسال با دوره های گذشته گفت: در این دوره از مسابقات علاوه بر رقابت های اصلی، یک بخش جانبی با عنوان «استکینگ» برای رقابت تماشاگران مسابقات در نظر گرفته شده است که می توانند طرح های دومینو خود را با استفاده از مهره های چوبی اجرا کنند.

مراسم پایانی پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو روز چهارشنبه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. در این مراسم به سه طرح برگزیده در بخش دانشجویی و یک طرح برگزیده در بخش دانش آموزی جوایزی اهدا خواهد شد.