آرشیو یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۳۰
اقتصادی
۴

برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در تهران

دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن های نیرو محرکه، واگن مولد و واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه با مشارکت و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، راه آهن جمهوری اسلامی، انجمن صنایع ریلی، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی، اتحادیه قطارهای شهری (مترو) و... از 29 اردیبهشت تا اول خرداد ماه 93 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

پورسید آقایی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران این نمایشگاه را تنها نمایشگاه حمل و نقل ریلی کشور دانست و گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با انجمن های صنفی، صنایع ریلی و اتحادیه قطارهای شهری، از این به بعد در کشور فقط یک نمایشگاه ریلی آن هم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی ریلی جمهوری اسلامی ایران که دومین دوره آن اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، تنها نمایشگاه محوری صنعت ریلی کشور است که مالکان صنایع ریلی تنها در این نمایشگاه شرکت می کنند و مجبور نیستند در نمایشگاه های متعدد شرکت کنند.

علی محتشم امیری مدیر اجرایی دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران نیز در این خصوص گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی ده ها شرکت خارجی از دیگر کشورها از جمله کشورهای آلمان، ترکیه، چین، مالزی، هند، هنگ کنگ، ایتالیا، تولیدات و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.