آرشیو چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۷۳
ورزش
۱۸

خیز فولاد برای موفقیتی دیگر

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی امروز با برگزاری چهار مسابقه به پایان می رسد که فولاد خوزستان قهرمان و تنها نماینده باقی مانده از فوتبال باشگاهی ایران میزبان السد قطر است.

فولاد خوزستان که در دیدار رفت موفق شد السد قطر را در خانه اش متوقف کند، بسیار امیدوار است در ادامه موفقیت های سال جاری خود، با گذشتن از سد این حریف به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابد. فولادی ها برای رسیدن به این مهم باید در این بازی پیروز شوند، اما قطری ها با تساوی با بیش از یک گل یا پیروزی به مرحله بعد می رسند. بازیکنان قهرمان لیگ ایران که در بازی رفت به خوبی دو ستاره السد یعنی تاباتا و رائول را کنترل و مهار کردند، در دیدار برگشت هم در کنار دقت در امور دفاعی، می بایست موفق به فتح دروازه السد شوند. البته با توجه به عملکرد ضعیف السد در بازی های خارج از خانه امسال، یعنی شکست های سنگین 5 بر صفر برابر الهلال عربستان و 4 بر صفر مقابل سپاهان و تساوی مقابل الاهلی، می توان امیدوار بود که فولاد هم شانس رسیدن به گل و در نهایت پیروزی در این مسابقه را داشته باشد.

در یکی از بازی های این مرحله دیروز تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی با یک گل از سد تیم جئونبوک موتورز این کشور گذشت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داده و راهی مرحله بعد رقابت ها شود. جین ریونگ کیم در دقیقه شش تنها گل تیم پوهانگ را به ثمر رساند.

برنامه بازی های امروز: وسترن سیدنی استرالیا - سانفرس هیروشیما ژاپن، اف سی سئول کره جنوبی - کاوازاکی ژاپن، فولاد خوزستان - السد قطر، ساعت 19 و 30 دقیقه، ورزشگاه غدیر اهواز، الاهلی عربستان - بنیادکار ازبکستان