آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۴
ورزش
۱۹

خبر

ارتش مصر مانع دیدار تدارکاتی ایران و مصر شد!

دیدار تدارکاتی تیم ملی ووشوی ایران با مصر به دلیل مخالفت مصری ها با حضور ووشوکارانشان در ایران لغو شد. تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندا برای حضور قوی تر در بازی های آسیایی اینچئون 2014 قرار بود یک دیدار تدارکاتی با تیم مصر داشته باشد که این دیدار به دلیل مخالفت ارتش این کشور با حضور ورزشکارانشان در ایران لغو شد. این دیدار قرار بود 5 و 6 شهریور برگزار شود. تیم ملی ووشوی ایران در دو ماه گذشته دو دیدار تدارکاتی با تیم های روسیه و چین برگزار کرده بود. این دو تیم به ترتیب قهرمانان اروپا و آسیا بودند. تیم مصر هم قهرمان آفریقا بود. ملی پوشان ایران در هر دو دیدار تدارکاتی قبلی خود حریفان را شکست داده بودند.

کاهش یک میلیاردی قرارداد سپاهانی ها

مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید انتقال احسان حاج صفی به فولام تا 90 درصد قطعی شده است و شایعات درباره مشکل ویزای کار او صحت ندارد. مهرزاد خلیلیان در ارتباط با مشکل ویزای کار احسان حاج صفی برای حضور در لیگ انگلیس می گوید: احسان در این زمینه هیچ مشکلی ندارد و صحبت های مطرح شده شایعه است و تنها برای انتقال او منتظر صدور کارت ITC هستیم. مدیرعامل سپاهان همچنین در پاسخ به تصمیم باشگاه برای کاهش قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم به دلیل عدم رعایت سقف بودجه در فصل جاری حرف هایش را این گونه ادامه می دهد: با برخی بازیکنان تیم صحبت کرده ایم و قرار است در مجموع تا هفته آینده یک میلیارد تومان از مجموع قراردادهایمان را کسر کنیم.

حاج صفی در آستانه عقد قرارداد 250 هزار پوندی با فولام

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه پیوستن به باشگاه فولام قرار گرفت. نکته جالب توجه اینجاست که حاج صفی چند روز پیش برای مذاکره با مدیران باشگاه هال سیتی انگلستان راهی این کشور شد اما روز گذشته رسما خبر مذاکرات او با باشگاه فولام در رسانه های انگلیسی و داخلی منتشر شد. بلافاصله بعد از انتشار خبر اما مهرزاد خلیلیان خبر مذاکره حاج صفی با باشگاه فولام را تایید کرد. پیش از این بازیکنانی مثل اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان در باشگاه فولام بازی کرده اند. نکته جالب توجه اما اینجاست که رسانه های انگلیسی اعلام کرده اند فولام قصد دارد با یک رقم 250 هزار پوندی احسان حاج صفی را جذب کند.