آرشیو پنجشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۲۸۸
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

خدیرا 6هفته غایب

سامی خدیرا دچار پارگی عضله ران چپ شد و به مدت 6 هفته خانه نشین خواهد بود. وی تا اواخر مهر ماه نمی تواند برای رئال مادرید به میدان برود.بازیکن آلمانی در اردوی تیم ملی فوتبال کشورش برای دیدار دوستانه مقابل آرژانتین حضور داشت که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد.

سایت های اسپانیایی نوشتند غیبت وی خبر بسیار بدی برای کارلو آنچلوتی است. پس از خروج دی ماریا و ژابی آلونسو وی اکنون بازیکن آلمانی خود را نیز از دست داده است.بر اساس گزارش فدراسیون فوتبال آلمان، این بازیکن هنگام رسیدن به اردوی آلمان مصدوم بوده است؛ در حالی که باشگاه رئال مادرید اعلام کرده بود که خدیرا در پایان مسابقه مقابل رئال سوسیداد کاملاآماده بوده و هنگام تمرین با تیم ملی آلمان مصدوم شده است.

رونالدو با لباس فرمول یک

کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید و جیسون باتن راننده و قهرمان بریتانیایی مسابقات فرمول یک در یک فیلم تبلیغاتی همکاری جالبی داشتند. به گزارش خبرگزاری فارس، پوشش رونالدو و بر تن کردن لباس رانندگان فرمول یک هم در این کلیپ تبلیغاتی جالب توجه به نظر می رسید.

مورینیو پرخرج ترین مربی جهان فوتبال

ژوزه مورینیو با 903 میلیون یورو خرید بازیکن، پرخرج ترین مربی دنیای فوتبال بوده است.به گزارش اکسپرس، ژوزه مورینیو در طول دوران خود به عنوان سرمربی در تیم های مختلف بیش از 900 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرده است. این مربی پرتغالی بالاتر از کارلو آنچلوتی و روبرتو مانچینی در صدر فهرست پرخرج ترین مربیان جهان قرار دارد.

اما مربیان پرخرج دنیای فوتبال بعد از آقای خاص:

2- کارلو آنچلوتی (میلان – چلسی – پاری سن ژرمن- رئال مادرید) با 881 میلیون یورو

3- روبرتو مانچینی (اینتر - منچستر سیتی - گالاتاسرای) با 667 میلیون یورو.

راموس جواب انتقادهای رونالدو را داد

مدافع رئال مادرید پاسخ انتقادهای کریستیانو رونالدو را داد و عنوان کرد: خریدهای این تیم خوب است و به زودی با هماهنگی بیشتر، رئال بازی های بهتری را به نمایش می گذارد.

به گزارش «ایسنا»، کریستیانو رونالدو روز گذشته به انتقاد از سیاست های رئال مادرید پرداخت و عنوان کرد: «رفتن دی ماریا و ژابی آلونسو به ضرر تیم ما تمام می شود.» او با زیر سوال بردن سیاست های فلورنتینو پرس از جذب بازیکنان

جدید انتقاد کرده بود.