آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۵۷۸۱
ورزشی
۲۲

علی عسگر: افرادی در فکر نابودی پرسپولیس هستند

محمد محمدی سدهی

تیم فوتبال پرسپولیس هفته جاری نیز همانند هفته های گذشته با حواشی زیادی روبه رو بود. بحث اسپانسر این باشگاه از یک سو و بروز شایعات دیگری همچون فهرست مازاد در این تیم موجب شد که این تیم در آستانه دیدار با پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر رنگ آرامش را به خود نبیند و کماکان برای حضور در جایگاهی بهتری از نهمی در جدول لیگ برتر تلاش کند که این گونه به نظر می رسد با وجود این حواشی هواداران این تیم کماکان نباید به آینده این تیم امیدوار باشند.

هافبک مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایران در خصوص شرایط کنونی این تیم می گوید: «خدا را شکر بعد از پیروزی مقابل راه آهن در جام حذفی وضعیت تیم برای دیدار با پیکان خوب شده است، البته امروز بازی بسیار سخت و حساسی مقابل تیم آماده و خوب پیکان در پیش داریم که باید تلاش کنیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و به وضعیت مان در جدول سر و سامان دهیم.»

حمید علی عسگر در خصوص شایعه فهرست مازاد پرسپولیس و حضور هفت بازیکن در این فهرست که توسط حمید درخشان به مسئولان باشگاه تحویل داده شد، می افزاید: «چیزی در این خصوص نشنیده ام. این موضوع شیطنت سایت ها و روزنامه هاست و فکر نمی کنم که واقعیت داشته باشد.»

او درباره وضعیت مصدومیت و زمان بازگشت اش به ترکیب تیم بیان می کند: «از بازی بعدی می توانم در ترکیب تیم حضور یابم که البته این موضوع به مربی بستگی دارد اما شرایطم تا یک هفته آینده برای بازی کردن مهیا می شود و می توانم برای تیم بازی کنم.» هافبک مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از حواشی زیادی که پیرامون تیمش وجود دارد در خصوص این حواشی می گوید: «امسال بدترین سال در این 8 سالی است که در این تیم حضور داشته ام، امسال پرسپولیس بدترین شرایط ممکن را از نظر مالی و مدیریتی دارد. هنوز طلب سال های گذشته مان را دریافت نکرده ایم.»

علی عسگر در خصوص وضعیت مدیریتی و اسپانسر باشگاه می افزاید: «متاسفانه افرادی در فکر نابودی پرسپولیس هستند و اگر این روند ادامه یابد، پرسپولیس بزودی نابود می شود. اتفاقات عجیبی در پرسپولیس می افتد که متاسفانه هیچ کس هم جوابگوی این اتفاقات نیست.»