آرشیو سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳، شماره ۵۸۰۷
ورزشی
۲۲

فوتبال جهان

بلاتر: آسیا در میزبانی جام جهانی موفق خواهد بود

سپ بلاتر که برای شرکت در مراسم معرفی بهترین های سال فوتبال آسیا به این قاره آمده بود، تاکید کرد که برگزاری جام جهانی 2022 در قطر قطعی است و فصل زمستان که هوای ملایم تری در قطر برقرار است، برای انجام این مسابقات در نظر گرفته خواهد شد. رئیس سوئیسی فیفا افزود: این دومین باری است که جام جهانی را به آسیا می دهیم و قطعا مثل دفعه اول (2002) حاصل کار موفقیت آمیز خواهد بود.

ساچی: مانچو نیاز به زمان دارد

اریگو ساچی، سرمربی سابق آ.ث.میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت نباید از روبرتو مانچینی که بعد از یک دوری 6 ساله از نو سرمربی اینتر شده، انتظار یک معجزه سریع را داشت اما او به آرامی، اینتر بشدت تحلیل رفته را احیا خواهد کرد. ساچی یک روز بعد از اینکه اینتر در «سری A» با نتیجه 2-4 به رم باخت، افزود: «مانچو می تواند اینتر را به روزهای خوبش برگرداند اما نیاز به زمان دارد.»

سوارز: توپ های من طلسم شده است

لوئیس سوارز، مهاجم معروف و دردسرساز فوتبال اروگوئه که 5 ماه و اندی بعد از الحاق به بارسلونا هنوز قادر به گلزنی برای این تیم در مسابقات لالیگاه نشده (و البته چهار ماه از این مدت را با محرومیت در پشت خط گذرانده است) گفت انگار توپ های او طلسم شده است و خیال وارد شدن به دروازه را ندارد. وی که فصل پیش با زدن 31 گل برای لیورپول، کفش طلای فوتبال اروپا را برد، افزود: «همکاری من، نیمار و مسی هر روز موثرتر می شود اما آنجا که بحث زدن ضربات نهایی توسط من مطرح می شود، نمی دانم چرا همه چیز خراب می شود.»

سیتی؛ نگران مصدومیت کومپانی

آسیب دیدگی ونسان کومپانی، مدافع بلژیکی و قدرتی منچسترسیتی که طی پیروزی 0-3 پریشب این تیم برابر ساوت همپتون در لیگ برتر فوتبال انگلیس پیش آمد، اسباب نگرانی سران این باشگاه شده است. مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی سیتی دیروز گفت بی صبرانه در انتظار اعلام نظر پزشکان است تا مشخص شود کومپانی کی به صحنه بازمی گردد.