آرشیو سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۳۴
ایران زمین
۲۰

پرداخت معوقات کارگران کارخانه نساجی مازندران پس از 7 سال

قائمشهر - خبرنگارایران با شروع پرداخت مطالبات و معوقات کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی مازندران، دغدغه 7 ساله فعالان این بخش و مسئولان شهرستان قائمشهر فروکش کرد.

«ربیع فلاح»، استاندار مازندران در بازدید از روند پرداخت این مطالبات و معوقات، گفت: پرداخت مطالبات و معوقات کارگران و بازنشستگان این کارخانه با حضور مدیران این شرکت و بانک عامل در قائمشهر شروع شده است. وی ادامه داد: دولت برای رفع معضل بیکاری با همه امکانات و توان از سرمایه گذارانی که وارد این عرصه شوند حمایت می کند. استاندار مازندران از تلاش برای رفع مشکلات سرمایه گذاران شهرستان های این استان خبرداد و افزود: در بخشنامه ای از فرمانداران خواسته شده در اسرع وقت سرمایه گذارانی را که با مشکل مواجه هستند، معرفی کنند.

«علیرضا یونسی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز که در این بازدید استاندار را همراهی می کرد، یادآور شد: از سال 83 تاکنون، بخشی از مطالبات کارگران نساجی مازندران به مبلغ 150 میلیارد ریال پرداخت نشده بود. پیش بینی می شود، تا 2 هفته آینده مطالبات تمامی یک هزار و 180 کارگر و بازنشسته کارخانه نساجی قائمشهر پرداخت و این مشکل چند ساله حل شود.