آرشیو دو‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۵۱
ورزشی
۲۲

ورزش جهان

الچه با مسی و نیمار شش تایی شد

در ادامه هفته بیستم رقابت های لالیگا یک دیدار برگزار شد که در آن بارسلونا در ادامه روند خوب خود توانست با شش گل برابر الچه به پیروزی برسد و نشان دهد که دوران بد خود را پشت سرگذاشته است. جرارد پیکه، لیونل مسی (2 گل)، نیمار (2 گل) و پدرو گل های این بازی را به ثمر رساندند. بارسلونا با این پیروزی 47 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال در رده دوم جدول قرار گرفت.

مورینیو: خجالت می کشم

به دنبال شکست سنگین و حذف چلسی مقابل واتفورد در جام حذفی انگلستان ژوزه مورینیو سرمربی این تیم کنار رفتن از جام حذفی انگلیس را مایه ننگ برای تیمش دانست و گفت از چنین شکستی خجالت می کشد و باید بازیکنان هم چنین احساسی داشته باشند.

صعود نادال در تنیس اوپن استرالیا

رافائل نادال، تنیس باز اسپانیایی توانست با شکست دادن کوین اندرسون به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اوپن استرالیا راه یابد. وی با نتیجه سه بر صفر از سد اندرسون تنیس باز آفریقای جنوبی گذشت. نتایج این بازی در سه ست 5-7، 1-6 و 4-6 بود. نادال با این پیروزی توانست شانس کسب پانزدهمین گرند اسلم خود را افزایش دهد. نادال بعد از دوران بیماری و آسیب دیدگی این بار با انرژی بیشتری به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. بازی نادال با اندرسون کمی بیش از دو ساعت در ورزشگاه رودلادر به طول انجامید. نادال در مرحله یک چهارم نهایی با توماس بردیچ از چک مسابقه خواهد داد.