آرشیو چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۳۳۸
ورزش
۱۸

نقل و انتقالات

طارمی در پر سپولیس ماندنی شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان با تلاش های علی اکبر طاهری توافقات کلی میان وکیل مهدی طارمی و باشگاه پر سپولیس صورت گرفته است و این بازیکن قرار است به بازی در باشگاه پر سپولیس ادامه دهد. به نظر می رسد طارمی ظرف یکی، دو روز آینده قراردادش را با باشگاه پر سپولیس به امضا برساند. همچنین مهرداد جماعتی، بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان، برای پیوستن به پرسپولیس تست پزشکی داد. همچنین فرشاد احمدزاده، بازیکن پرسپولیس که به صورت قرضی به تراکتورسازی رفته بود، فصل آینده در پرسپولیس توپ می زند.

جدایی فروزان از استقلال

محسن فروزان، که دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، ظهر دیروز با مسئولان این باشگاه بر سر جدایی موقت به توافق رسید؛ اما حضور طالب لو در استقلال منوط به مذاکره اش با مسئولان باشگاه و موافقت با شرایط استقلال است.

مذاکره امید ابراهیمی با سپاهان

امید ابراهیمی یکی از گزینه های اصلی نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان به حساب می آید. این هافبک ملی پوش که پیش تر با استقلال پای میز مذاکره نشست، دیروز در دفتر باشگاه سپاهان حاضر شد تا پیشنهاد تیم سابق خود را نیز از مدیر این باشگاه دریافت کند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان نفت تهران، احتمالابه همکاری خود با این باشگاه ادامه خواهد داد.

باشگاه استقلال با روزبه چشمی، هافبک فصل گذشته صبا، به توافق دوساله رسید و این بازیکن فصل بعد را با پیراهن استقلال به میدان می رود.

هاشم بیک زاده، مدافع هافبک ملی پوش استقلال، در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.

ذوب آهن، اعلام کرد مسعود حسن زاده، مهاجم خود، را به استقلال نمی دهند.

حامد لک و حبیب گردانی از تراکتورسازی جدا شدند.

محسن فیاض بخش و دانیال ماهینی نیز از ایرانجوان بوشهر به استقلال خوزستان پیوستند.