آرشیو یک‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۹۸
ورزشی - اخبار کشور
۹

پرونده دیدارهای هفته بیست و دوم امروز بسته می شود

نبرد جذاب پرسپولیس و تراکتورسازی در تهران

در آخرین روز هفته 22 لیگ برتر فوتبال و در جذاب ترین دیدار، پرسپولیس و تراکتورسازی به دیدار هم می روند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، یکشنبه 16 اسفند با انجام سه دیدار به پایان می رسد که در طی آنها نفت، پرسپولیس و سپاهان به ترتیب از ذوب آهن، تراکتورسازی و صبا میزبانی می کنند. از ساعت 15:30 امروز تیم های نفت تهران و ذوب آهن به دیدار هم می روند. این دیدار یادآور فینال جام حذفی پارسال است. یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان در این دیدار تنها به پیروزی فکر می کنند چون تساوی به کار هیچ یک از دو تیم نخواهد آمد و به سود هیچکدام نیست.

دربی سرخ

قرمزپوشان تهران و تبریز این هفته به مصاف هم می روند. برانکو ایوانکوویچ که پرسپولیس را تا رده سوم بالابرده و کاری با تیم کرده که زیباترین بازی های لیگ را انجام می دهد این هفته به دیدار قلعه نویی و تیمش می رود که انگیزه بالایی برای پیروزی دارند. تراکتورسازی همین هفته دو برد ارزشمند در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده و با انرژی دو چندان به دیدار پرسپولیس می رود. دیدار این دو تیم ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود؛ ورزشگاهی که یکشنبه احتمالاپر از تماشاگر خواهد بود.

بازگشت دایی به اصفهان

صبا در آخرین دیدار هفته مهمان سپاهان است. هر دو تیم در چند هفته اخیر نتایج خوبی نداشتند و در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستند. این دیدار هم ساعت 17:30 برگزار می شود.