آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۸
ورزش
۱۲

ادامه گمانه زنی برای آقای گل

مشتری طارمی در یک قدمی لالیگا!

گمانه زنی ها درباره تیم فصل بعد مهدی طارمی، آقای گل لیگ پانزدهم درحالی همچنان یکی از سوژه های اصلی پیرامون پرسپولیس است که یکی از مشتری های طارمی فاش شد؛ دپورتیو لگانس، تیمی در آستانه لالیگا!

بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر در حالی به صراحت عنوان کرده فصل آینده را قصد دارد در اروپا توپ بزند که هنوز مقصد قطعی این بازیکن مشخص نیست. در حالی که پیش از این صحبت از سه تیم ایتالیایی بود حالانام یک تیم اسپانیایی هم به میان آمده است تا مشخص شود طارمی هنوز به انتخاب قطعی دست نیافته و مدیربرنامه ها در تلاش برای ترانسفرکردن این بازیکن است.

در این میان تیم آبی و سفیدپوش دپورتیو لگانس اسپانیا که گفته می شود خواستار جذب طارمی است، در لیگا آدلانته (دسته دوم اسپانیا) فصل موفقی را پشت سر گذاشته و از بخت های مسلم صعود به لالیگا محسوب می شود. این تیم در این لیگ 22 تیمی به همراه تیم هایی چون آلاوز و زاراگوزا خود را در یک قدمی لالیگا می بیند. مشتری مهدی طارمی با 39 بازی 65 امتیاز دارد و سه بازی دیگر تا پایان فصل فرصت دارد همچنان به پیشتازی خود ادامه دهد تا لالیگایی شود؛ اتفاقی که می تواند روی تصمیم طارمی هم تاثیرگذار باشد.

درباره این تیم بد نیست بدانید بهترین مقام های لگانس در طول تاریخ دو مقام هشتمی در فصول 95-96 و 96-97 بوده است و یک صعود به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در سال 2003-2004 که در مقابل رئال مادرید حذف شد. از سال 2004 تا 2014 در دسته سوم اسپانیا بازی می کرده و اگر بتواند به لالیگا صعود کند، اولین حضورش در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا را تجربه خواهد کرد.

از سه مهاجمی که در فهرست بازیکنان این تیم قرار دارند، دو نفر از آنها (پابلو اینسوا گیلرمو) به صورت قرضی به ترتیب از تیم های دپورتیو لاکرونا و آتلتیکو بیلبائو به این باشگاه پیوسته اند که این خود نشان از نیاز مبرم لگانس به جذب مهاجم برای فصل آینده دارد.