آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۵
ورزش ایران
۱۰
نیم نگاه

لذت تماشای بسکتبال از شبکه ورزش

شبکه ورزش مسابقه های NBA را به صورت زنده پخش می کند. شاید ابتدا این تصمیم با تردید هایی همراه بود، اما امروز که فینال کنفرانس شرق به آخر رسیده و یک بازی به پایان کنفرانس غرب باقی مانده است، مسئولان رسانه ملی همراه مخاطبان شبکه ورزش و طرفداران بسکتبال بدون هیچ تردیدی از روی آنتن رفتن این سری بازی ها خوشحال هستند.

بسکتبال NBA از دیر باز طرفداران زیادی دارد و در سال های اخیر با اقبال عمومی جوانان تعداد علاقه مندان به بسکتبال آن هم در بالاترین سطح یعنی NBA بیشتر شده است. شبکه ورزش نیز به واسطه این علاقه مندی و احترام به مخاطب پخش تعداد زیادی از این رویدادهای مهم را در دستور کار قرار داده که در سطح وسیعی بازتاب پیدا کرده است و این نوید را می دهد برنامه ریزی بهتری برای آینده صورت بگیرد.

با توجه به این که بخش زیادی از طرفداران بسکتبال NBA را بازیکنان بسکتبال بویژه نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند، تماشای نکات فنی همراه با سطح مهارت های فردی بازیکنان، الگوهای حرکتی آموزشی خوبی برای طیف جوان مخاطبان شبکه ورزش است. همزمان با اتفاقات خوب در پخش رویداد بزرگ NBA از طریق شبکه ورزش، بازیکنان حرفه ای تیم ها نیز تاکنون صحنه های زیبای بسکتبال را به نمایش گذاشتند. در این میان تماشاگر عادی و علاقه مند به ورزش نیز همپای آن دسته از بینندگانی که بسکتبال را تخصصی تر دنبال می کنند از تماشای بسکتبال در قاب شبکه تلویزیونی ورزش لذت می برند.