آرشیو چهار‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۹
صفحه آخر
۲۴
کشف و شهود

ما گوشی به دست های عشق سلفی

رضا فرخی

دیروز تصمیم داشتیم که در راستای شفاف شدن فجایع رخ داده در دولت، فیش گاز و برق و آب مان و البته هرگونه فیش دیگر موجود در منزل، را هم منتشر کنیم که شنیدیم تنی چند از هنرمندان از مردم یعنی ما، درخواست داشته که از گرفتن هرگونه سلفی در مراسم به خاکسپاری یکی از عزیزان خودداری فرماییم!

ما هم پس از حمله به پیج هنرمندان محترم، به آنها خاطرنشان کردیم که حقیقتا امکان حضور در مراسم به خاکسپاری و نگرفتن سلفی برایمان مقدور نیست و اصلا آرزوی شادی روح آن مرحوم منوط به اجازه برای گرفتن سلفی است. یعنی به طور کلی برای بخش قابل توجهی از شهروندان عزیز گرفتن عکس سلفی و قرار دادن آن در شباهنگام اینستا و گرفتن لایک جزو لاینفک زندگی است که در صورت عدم انجام آن، بحران های گسترده خانوادگی، فراخانوادگی و روبنایی و زیربنایی، ایجاد می شود. ما که تازه از برشمردن شباهت های بی شمار دکتر و رونالدو در فضای مجازی فارغ شده بودیم، تصمیم گرفتیم که با حضور پرقدرت در مراسم به خاکسپاری یک عزیز سلفی های نابی بگیریم که شب هنگام رکورد تمام دوستان بالای دو هزار فالوئردار شکسته شود. حتی پس از اعتراض یکی از عزیزان مطرح و بیرون انداختن ما از آن مجلس باز هم سلفی گرفته و شب هنگام با جمله «من و بیرون پرت کردن از مراسم، یهویی!» در عرصه اینستاگرام حضور یافته و از کاربران فهیم کلی لایک دریافت کرده ایم. برهمین اساس در همان شب در راستای دادن پاسخ قاطع به تمام عزیزانی که درخواست نگرفتن سلفی از مردم در مراسم افراد مشهور را دارند، ما کاربران ایرانی بیانیه ای منتشر نموده تا مشت محکمی...

متن بیانیه: کاربران کامنت ساز و لایک باز ایرانی، در نظر داشته باشید که عده ای ناآشنا با راه و رسم کاربر ایرانی در فضای مجازی تصمیم دارند تا با جلوگیری از گرفتن سلفی در مراسم افراد مشهور، فضای دریافت لایک را مخدوش نموده و کاربران سختکوش ایرانی را محروم نمایند. امید است که کاربران ایرانی، فریب این دسیسه را نخورده و در روزهای آینده با توجه به امکان فوت دیگر افراد مشهور آمادگی خود را جهت گرفتن سلفی های مختلف در مراسم یادبود، هفت، چهلم، ختم، تشییع حفظ نمایند. به یاد داشته باشید که درک نکردن شرایط این گونه مراسم و تلاش برای گرفتن سلفی به هر قیمتی و البته اصرار و پافشاری کاملا باشعورانه رمز موفقیت ماست.

جمعی از گوشی به دست های سلفی بگیر!