آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۵
حوادث
۱۷

واژگونی سرویس مدرسه معلمان با 21 مصدوم

گروه حوادث/ مینی بوس ویژه سرویس رفت و آمد معلمان که سرنشینانش 21 نفر از معلمان بودند در منطقه «صومای برادوست» ارومیه واژگون شد و در این حادثه همه سرنشینان مینی بوس مصدوم شدند. به گزارش پلیس شاهدان گفته اند ترکیدگی لاستیک عامل این حادثه بوده است و مصدوم شدگان را به بیمارستان های ارومیه انتقال داده اند. این حادثه بعدازظهر یکشنبه در حوالی روستاهای گلگنی رخ داد. رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دراین باره گفت: سه نفر از مصدومان این سانحه به بیمارستان شهید عارفیان ارومیه منتقل و به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.مهدی محمدپور افزود: 18 نفر دیگراز مصدومان نیز در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه تحت نظر و درمان هستند.وی اضافه کرد: این مینی بوس، خودروی جایگزین برای سرویس ایاب و ذهاب معلمان بوده که به جای خودروی اصلی، معلمان را از منطقه صومای برادوست به شهر انتقال می داد.

وی اظهار کرد: بجز یکی از مصدومان وضعیت عمومی بقیه معلمان سانحه واژگونی خودرو، خوب است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم گفت: حال معلمان حادثه دیده در سانحه واژگونی سرویس معلمان در ارومیه خوب است.علی شرق با بیان اینکه مصدومان بلافاصله با کمک اورژانس به مرکز درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان طالقانی ارومیه منتقل شدند، یادآور شد:تمامی مصدومان این حادثه رانندگی خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.وی با بیان اینکه از این تعداد هفت نفر به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفته و از بیمارستان ترخیص شدند، اعلام کرد: 9نفر نیز تحت نظر تیم درمانی بیمارستان قرار دارند.

«شرق» با بیان اینکه حال تمام مصدومان حادثه خوب است، ادامه داد: کادر درمانی و پزشکی بیمارستان ها تمام تلاش خود را برای درمان این مصدومان به کار گرفته اند،ضمن اینکه یکی از مصدومان ترخیص شخصی شده و 5 نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری هستند.