آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۷۷۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•خدمات رسانی همراه با تاخیر! شنبه، 20 آذر، ساعت 6:50 صبح در میدان امام خمینی، کوچه قورخانه، به دلیل نبود اتوبوس، به مقصد میدان قدس صف طولانی در ایستگاه تشکیل شد و مسئول کنترل خط هم در اتاقک مخصوص خود حضور نداشت تا پاسخ گوی مسافران باشد؛ اما به محض اینکه اتوبوس با تاخیر فراوان از راه رسید، سر و کله او هم پیدا شد. همچنین روز پنجشنبه، 16 دی، ساعت 6:10 صبح در این ایستگاه برخی رانندگان به اتاقک مسئول کنترل خط رفتند و مدت ها به گفت وگو پرداختند و به جای خدمات رسانی به مسافران داستان تعریف می کردند. آیا این است معنای خدمات به مسافران شرکت واحد؟ چه کسی مسئول ضعف های این چنینی در شرکت واحد است؟

ارسلان صباحی

•هوای ناپاک! ساکنان ابرشهر تهران بیشتر مواقع مجبورند هوای ناپاک و ناسالم را به دلیل بی توجهی مسئولان تحمل کنند و برای رفع مشکلات آلایندگی هوا به مطبوعات متوسل شوند و درددل کنند. این روزها تهران بیشتر در معرض خطر آلودگی هوا قرار گرفته است؛ به طوری که در چنین روزهایی مدارس تعطیل می شود و تعداد خودروها هم در روزهایی که هوا کثیف است و نمی توان آن را تحمل کرد، بیشتر می شود! متاسفانه آلودگی هوا به کلان شهرها هم سرایت کرده است مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور نیز از افزایش آلاینده های صنعتی در کلان شهرها خبر داد. به راستی این جریان آلودگی هوا در کلان شهرها تا کی ادامه خواهد داشت؟

علی اکبر فرقانی از تهران

•هزینه از بیت المال: در چهارراه ولی عصر(عج)، مقابل پارک دانشجو با هزینه بالایی اقدام به ساخت زیرگذر کرده اند و مسافران مترو، عابران و افرادی که می خواهند به پیاده روها و خیابان های مجاور مراجعه کنند، با مشکلات فراوانی مواجه اند؛ به دلیل اینکه معبرها را حصارکشی کرده اند و عابران چاره ای ندارند و باید به زیرزمین رفته و سپس با اتلاف وقت به دلیل ازدحام مسافران مترو، خودشان را به آن سوی خیابان یا به اتوبوس های شرکت واحد برسانند. شهرداری میدان امام حسین(ع) را تخریب کرد و با هزینه بسیار زیاد زمین فوتبال راه اندازی کرد! حالاهم چهارراه ولی عصر(عج)، به این شکل درآمده است. امیدواریم اعضای شورای شهر و سازمان بازرسی کل کشور به این گونه هزینه ها ورود پیدا کنند و از هزینه های غیرضروری جلوگیری کنند.

فرقانی