آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
ورزش
۹

مقصد بعدی انصاری فرد کجاست؟

نه پاناتینایکوس و نه پائوک سالونیکا. کریم انصاری فرد فعلاباید به ادامه حضورش در پانینیوس یونان فکر کند و پیشنهادهای احتمالی بعدی.

پس از آن که رسانه های ورزشی یونان از نزدیک بودن عقد قرارداد کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس با المپیاکوس خبر دادند، باشگاه المپیاکوس آتن به صورت رسمی هرگونه حرکت دوباره جهت مذاکره با پانیونیوس را تکذیب و انتشار اخباری مبنی بر پرداخت 400 هزار یورو به این تیم جهت صدور رضایت نامه کریم انصاری فرد را قاطعانه رد کرد.

دیگر مشتری جدی برای جذب کریم انصاری فرد، پائوک سالونیکاست. آنها البته مذاکره با این بازیکن ایرانی را تکذیب نکردند اما از بابت طولانی شدن پاسخ به پیشنهاد آنها گلایه دارند. باشگاه پائوک سالونیکی با مقصر دانستن کریم انصاری فرد در طولانی کردن پاسخ نهایی اش به پیشنهاد آنها اعلام کرد: ما به این ملی پوش ایرانی بالاترین میزان دستمزد در تیم پائوک را ارائه دادیم، اما هنوز جوابی دریافت نکردیم و نمی توانیم زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

با این وجود سایت رادیو ورزش یونان نوشت تیم های پائوک و پاناتینایکوس همچنان خواهان به خدمت گرفتن کریم انصاری فرد هستند و در انتظار تصمیم نهایی این ملی پوش ایرانی و باشگاه پانیونیوس قرار دارند.