آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

پایان اختلافات بهادر با امید به مدال آوری

بهادر مولایی پیش از بازی های المپیک 2016 ریو دچار سانحه رانندگی و مصدومیتی جدی شد. این اتفاق در حالی برای او رخ داد که مولایی تا 24 ساعت قبل از تصادف، یکی از مردان پرامید رکوردگیری و انتخابی تیم اعزامی به المپیک بود، اما با خط خوردن از جمع ملی پوشان و سپس سانحه رانندگی در راه بازگشت به شهرش، او را با ضربه روحی و مصدومیت جسمی شدیدی مواجه ساخت.

وی که ماه ها در بیمارستان بستری بود از بی مهری و کم توجهی متولیان وزنه برداری نسبت به خودش انتقاد کرد و همواره با جدیت خود را شایسته حضور در المپیک می دانست. از سویی دیگر همین انتقادات کافی بود تا فدراسیون وزنه برداری همچون همیشه به جای حمایت و دلجویی از قهرمانانش، خط قرمز بر نام مولایی جوان و آینده دار بکشد و او را در همان زمان بستری بودن در بیمارستان از تمامی فعالیت حرفه ای در این رشته محروم کند! گویا با گذشت زمان و پادرمانی برخی از اهالی ورزش، اختلافات بین بهادر مولایی و علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری برطرف شده و او هم اکنون می تواند بعد از پشت سر گذاشتن دوران درمان و نقاهت در اردوی تیم ملی حضور یابد.

این وزنه بردار فوق سنگین با تائید این خبر گفته: به دلیل سوءتفاهم اخیر در دومین جلسه کمیته انضباطی حضور یافتم و اختلافات برطرف شد. امیدوارم با پشتکار در تمرینات بتوانم مدال های ارزشمندی برای کشورم به دست آورم. پس از حضورنیافتن در المپیک 2016 ریو، اتفاقات تلخی برای من و خانواده ام افتاد که مرا در شرایط نامطلوب روحی قرار داد. بنابراین اگر به کسی بی احترامی کردم، دلجویی می کنم.