آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
حوادث
۱۹

اعتراف به کشتن زن عمو

مرد ساختمان ساز که زن عمویش را در صومعه سرا به قتل رسانده بود، در بازجویی های پلیس به این جنایت اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، صبح 25 آذر امسال ماموران پلیس صومعه سرا اطلاع یافتند زن 64 ساله ای در خانه اش به قتل رسیده است. ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند برادرزاده شوهر این زن رفت و آمد زیادی به خانه زن عمویش داشته و آخرین بار همسایه ها دیده اند که محسن بارها از پشت پنجره بیرون خانه را نگاه می کرده و از مسیر مزرعه آنجا را ترک کرده است.

دو هفته بعد از این جنایت محسن در یکی از بیمارستان های تهران شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی منکر قتل شد و گفت: به کار ساخت و ساز اشتغال دارم و چون خانه های در حال ساختم در منطقه صومعه سراست، بیشتر اوقات در این شهر و در خانه زن عمویم بودم. روز حادثه به خانه زن عمویم رفتم که دیدم در خانه باز است، هرچه صدایش کردم جوابی نشنیدم و زمانی که وارد خانه شدم، با جسد او روبه رو شدم. در این هنگام ناگهان پشت سرم در بسته شد و لحظاتی بعد صدای زنگ خانه به صدا در آمد و پس از آن خواهرزاده زن عمویم وارد خانه شد و با دیدن جسد خاله اش شروع به جیغ و فریاد کرد که من از ترس پا به فرار گذاشتم.

وی ادامه داد: پس از این که به تهران آمدم به خاطر بیماری کلیوی در بیمارستان بستری شدم که ماموران مرا شناسایی کرده و در بیمارستان دستگیر کردند. من مرتکب قتل زن عموی خود نشدم و به خاطر این که مرا به عنوان قاتل دستگیر نکنند فرار کردم.

در حالی که متهم منکر قتل زن میانسال بود با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی صومعه سرا قرار گرفت و پس از چند روز سکوت، به قتل زن عمویش اعتراف کرد.

سرهنگ اردشیر آقاجانی، فرمانده انتظامی صومعه سرا نیز دیروز با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهم در اعترافات خود دلیل قتل را اختلاف های خانوادگی و درگیری لفظی اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم با قرار صادر شده به زندان منتقل شد.