آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
ورزش
۱۱

تباس: پیکه با من نبود!

تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا گفت: اعتراض جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا به داوری بازی تیمش و ویارئال، خطاب به او نبوده است.

پیکه پس از پایان آن بازی در مسیر رختکن روبه جایگاه ویژه سکوهای ورزشگاه ال مادریگال به شخصی که نشریات مادریدی ادعا کردند خاویر تباس بوده، ناداوری صورت گرفته برای بارسلونا (دو خطای هند واضح کاپیتان ویارئال در محوطه جریمه که پنالتی اعلام نشد) را متذکر شد و گفت: ناداوری ها را دیدی؟

خاویر تباس فرضیه نشریات مادرید در این خصوص که جرارد پیکه او را مورد خطاب قرار داده رد کرد: من فکر نمی کنم که مخاطب پیکه، من بوده باشم. راستش را بخواهید حتی فکر نمی کنم که او دانسته باشد که من آنجا در استادیوم حضور داشتم. من با او در مورد این که باید عملکرد داوران را زیر نظر داشته باشیم، موافقم و این همان چیزی است که او می خواست. اگر این اتفاق به دلیل چیزی بود که هفته گذشته رخ داد، کاملامشخص است که سطح قضاوت ها باید ارتقا پیدا کند. گاهی اوقات تحت تاثیر برخی اتفاقات، زمانی که بازی ها تمام می شود، برخی چیزها گفته می شود که لازم نیست خیلی آنها را جدی بگیریم.

در همین حال ویکتوریانو سانچس آرمینیو، رئیس کمیته فنی داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که این کمیته اظهارات اخیر پیکه درباره داوران اسپانیایی را مورد بررسی قرار می دهد.