آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
حوادث
۱۹

پدر و پسر، قربانی انتقام کور جنایتکار آشنا

مرد جنایتکار که برای انتقام، پدر و پسری را در ایرانشهر با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ایرانشهر در این باره گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر پنجم دی از قتل پدری 45 ساله و فرزند 23 ساله اش بر اثر اصابت گلوله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو 405 باخبر شدند. مقتولان با یک دستگاه پراید در خیابان کارگر این شهرستان در تردد بودند.

پس از وقوع این قتل اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی متهمان آغاز شد. کارآگاهان پلیس در تحقیقات تخصصی و میدانی، سر نخ هایی از دخالت یک فرد سابقه دار در این جنایت به دست آوردند.

وی افزود: پس از چندین روز اقدامات فنی، کارآگاهان پلیس شامگاه دوشنبه یکی از ضاربان را شناسایی و وی را در خانه ای در شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند.

جلیلیان با اشاره به این که فرد دستگیر شده 42 سال دارد، گفت: ماموران پلیس در بازرسی از محل سکونت وی یک دستگاه پژو 405 را که تحت تعقیب مراجع قضایی تهران بود، کشف کردند. این متهم حرفه ای در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ارتکاب قتل با همکاری دو نفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را دخالت این فرد در قتل یکی از بستگانش در بهار سال گذشته عنوان کرد.

متهم برای انتقام با تهیه اسلحه سراغ قربانیان رفته و به سوی آنها تیراندازی کرده بود.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به این که این متهم به مراجع قضایی معرفی شده، خاطر نشان کرد: تلاش گسترده پلیس برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.