آرشیو چهار‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
ورزش
۱۸
یادداشت

سروش، بختیار نشود

رضا پورعالی

سروش رفیعی به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست. 7 ماه قبل در چنین روزهایی همه از انتقال شاه ماهی تابستان به استقلال خبر داده بودند.

بختیار رحمانی به استقلال منتقل شد تا از آنجا مستقیم برود به مرکز زمین تیم ملی؛ اما شماره 7 نامدار استقلال به جای پرواز به ترکیب اصلی تیم ملی، نیمکت استقلال تبعید شد. حتی بختیار در روزهای نقل و انتقالات زمستانی می خواست از استقلال جدا شود. منصوریان نتوانست از بختیار بازی بگیرد و این بازیکن را به ستاره این فصل تبدیل کند. حالادوست بختیار به پرسپولیس آمده و اتفاقا او هم شماره 7 می پوشد. هواداران پرسپولیس اگرچه از این انتقال بسیار خوشحال هستند؛ اما نگرانی کوچکی دارند که داستان شاه ماهی نقل و انتقالات زمستانی به شاه ماهی نقل و انتقالات تابستانی شبیه نشود.

البته این شماره 7 قرار است در تیمی کار کند که سرمربی آن برانکو ایوانکوویچ است. مردی که شاید خوب بداند چطور از این مهره آماده برای موفقیت تیم خود استفاده کند. منتظر اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر می مانیم. دیداری که قرار است16 و 35دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. آیا اولین نمایش سروش در آن بازی، تماشاگران پرشمار و پرشور پرسپولیس را به وجد خواهد آورد؟