آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۴۰۶
اقتصادی
۵

بر اساس گزارش مرکز آمار قیمت مسکن در تابستان 3/3 درصد گران شد اما اتحادیه املاک می گوید در پاییز و زمستان باز هم رکود حاکم شد

قیمت ها در بازار مسکن، از تابستان داغ تا زمستان سرد رکود

مرجان اسلامی فر

گزارش مرکز آمار که جمع بندی فصل تابستان است نشان می دهد که قیمت فروش زمین و مسکن 3/3 درصد و اجاره بها 9/9 درصد افزایش یافته بود.اما این افزایش ها برای فصل پاییز و زمستان هم ادامه داشته است؟رئیس اتحادیه املاک کشور رشد قیمت در فصول پاییز و زمستان را تایید نمی کند و از رکود صحبت می کند.ولی طرف دیگر این ماجرا مردم هستند که از وضعیت قیمت ها بخصوص اجاره گلایه های زیادی دارند و می گویند اجاره بها در حال پرواز است و دیگر حقوق ها کفاف یک ماه اجاره واحد مسکونی را نمی دهد.منظور مستاجران، خانه های آنچنانی نیست بلکه از واحدهای مسکونی 60متری چند سال ساخت حرف می زنند که قیمت آنها بدون هیچ معیار مشخصی سر به فلک کشیده است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.