آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۴۰۶
اقتصادی
۵
گزیده

جدیدترین محصولات خانواده گلکسی A سامسونگ رونمایی شدند

سامسونگ در روزهای ابتدایی سال 2017 جدیدترین محصولات خانواده گلکسی را رونمایی کرد. این گوشی ها با نام آشنای سری A معرفی شدند، اما تحول در طراحی، بهبود دوربین ها و افزایش ظرفیت باتری از مدل 2017 سری A محصولی نو و متفاوت ساخته است.

مدل A7 با ابعاد 7/5 اینچ، گلکسی A5 در اندازه 2/5 اینچی و گلکسی A3 در ابعاد 7/4 اینچ عرضه شده اند.

دی جی کو، مدیر بخش تلفن همراه شرکت سامسونگ الکترونیکس در مورد مدل های 2017 سری A می گوید: «سامسونگ همواره برای کسب اعتماد و اطمینان مشتریان خود سعی در تولید و عرضه محصولاتی پیشرفته داشته است و تازه ترین گوشی های خانواده گلکسی A شاهد بر این مدعاست.» به گفته مدیر ارشد بخش ارتباطات تلفن همراه سامسونگ طراحی یکپارچه و منحصر به فرد گوشی های 2017 موجب شده تا با وجود اضافه شدن چندین ویژگی جدیدی که موردعلاقه و درخواست کاربران بود، این محصولات با همان سبک و سیاق کم نظیر سری A رونمایی شوند.

جدیدترین ستاره های کهکشان سامسونگ با برخورداری از قاب فلزی و بهره گیری از فناوری شیشه 3 بعدی (3D glass) نمایشگر سوپر آمولد (Super AMOLED) از طراحی ممتاز گوشی های پرچمدار پیشین این شرکت را به ارث برده اند.

طراحی دستگاه به گونه ای است که با حذف حاشیه و برجستگی های دوربین و دکمه هوم در بدنه دستگاه، محصولی نازک تر و کم حاشیه تر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

جدیدترین گوشی های هوشمند سری A سامسونگ در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی آسمانی و صورتی طراحی و عرضه شده اند.