آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۴۰۶
فن آوری
۸
نرم  افزار آنلاین

کنترل موس و کیبورد از طریق تلفن همراه

این روزها دنیای نرم افزارها بسرعت در حال پیشرفت است و روزانه نرم افزار های بسیاری نوشته و روانه بازار می شوند تا از طریق آنها کاربران براحتی بتوانند بسیاری از کارها را به آسانی انجام دهند و در این میان بعضی از نرم افزارها، کاربران را قادر به انجام کارهایی می کند که شاید تصورش تا قبل از آشنایی با این گونه نرم افزارها سخت و غیر ممکن باشد. به عنوان نمونه شاید برای بسیاری از ما غیرممکن به نظر برسد که از طریق تلفن همراه و به کمک وای فای بتوانیم کنترل موس و کیبورد سیستم خود را در دست بگیریم اما در این خصوص باید گفت نرم افزاری روانه بازار شده است که براحتی این کنترل را برای کاربران ممکن ساخته است.

WiFi Mouse Proنرم افزار کاربردی و در عین جالب برای سیستم عامل اندروید است که به کاربر امکان می دهد تا از طریق وای فای بتواند کنترل موس و کیبورد رایانه خود را در اختیار گرفته و براحتی از طریق تلفن همراه با ویندوز کار کند.علاوه بر ویندوز شما می توانید کنترل موس و کیبورد در سیستم عامل مک و لینوکس را نیز توسط این نرم افزار در اختیار بگیرید.

این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

– نمایش حرکات موس و کنترل کامل موس از طریق تلفن همراه

– پشتیبانی از قابلیت کلیک و راست کلیک

– امکان خاص اسکرول کردن از طریق نرم افزار

– پشتیبانی از حالت تایپ گفتاری

– تنظیمات خاص نمایش موس روی تلفن همراه یا تبلت

– تنظیمات کامل برای پخش و توقف پخش و... در پخش کننده های ویدئو و موزیک

– پشتیبانی از پخش و... اسلایدهای پاور پوینت

و ده ها ویژگی برتردیگر. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بارگذاری رایگان این نرم افزار کاربردی می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.