آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

حادثه تیراندازی اراک 5 کشته بر جای گذاشت

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: صبح دیروز دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند.

سرتیپ کیومرث عزیزی تصریح کرد: در این تیراندازی 5 نفر از ساکنان جان خود را از دست داده و 4 نفر دیگر مجروح شدند.وی ادامه داد: بلافاصله در تحقیقات اولیه، هویت قاتلان شناسایی شد و در برنامه ریزی عملیاتی پلیس بلافاصله خودروی قاتلان در یکی از محله ها کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بعد از مدت زمان کوتاهی یکی از قاتلین دستگیر شد و برنامه ریزی پلیس برای دستگیری فرد دیگر نیز ادامه دارد.عزیزی در خصوص علت قتل بیان داشت که فرد قاتل مجرم سابقه دار است که اخیرا از زندان آزاد شده است و به کمک برادرش برنامه ریزی قتل ها را انجام داده است.وی خاطر نشان کرد: انگیزه قتل به قصد انتقام جویی و اختلافات قبلی قاتلان با ساکنان در منزل بوده است. این حادثه در دو منطقه مختلف شهر اراک روی داد.

یک منبع آگاه بیمارستانی حال 2 نفر از مجروحان حادثه تیراندازی صبح دیروز در اراک را وخیم اعلام کرد.

این منبع آگاه افزود: در بین مجروحان حادثه تیراندازی یک پسر نوجوان 15 ساله، دختر 25 ساله و دو پسر جوان 33 و 35 ساله هستند که در این میان حال دختر 25 ساله و پسر 33 ساله وخیم گزارش شده است.یک منبع آگاه دیگر نیز گفت: عامل تیراندازی و قتل های دیروز اراک، سال گذشته به جرم حمل مقدار قابل توجه مواد مخدر زندانی می شود و با اطلاع از احتمال اعدام با گرفتن مرخصی، از زندان خارج می شود و اقدام به انتقام جویی می کند.قاتل از سلاح های کلاشینکف و قمه استفاده کرده و کلت هم همراه داشته است.