آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۷۷۵
حوادث
۱۳

رخداد

یک کشته و یک مصدوم در 2 حادثه برخورد قطار در اندیمشک

ایرنا: در دو حادثه جداگانه در اندیمشک برخورد قطار باری یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

این حادثه حوالی ساعت 21:20 دقیقه سه شنبه شب در مجاورت جاده سلامت کوی فرهنگیان شهر اندیمشک رخ داد. در این حادثه پسر جوانی به علت شدت جراحت وارده فوت کرد. علت این حادثه از سوی راه آهن و نیروی انتظامی در دست بررسی است. «افشین کاویانی» رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک گفت: این جوان در برخورد قطار باری در دم جان سپرد. وی افزود: در حادثه ای دیگر که ساعت 17 عصر سه شنبه رخ داد، قطار باری با جوانی 27ساله در تقاطع راه آهن در خیابان لاجوردی اندیمشک برخورد کرد. کاویانی گفت: این حادثه به مصدوم شدن این جوان منجر شد که با انتقال به موقع به وسیله اورژانس در بیمارستان بستری شد. عبور خط آهن از محدوده مسکونی شهر اندیمشک تاکنون چند حادثه خونین را برای شهروندان رقم زده است.

ساکنان برخی مناطق اندیمشک برای عبور و مرور ناچار به تردد از روی خط آهن هستند. مهرماه امسال نیز برخورد قطار باری با عابر پیاده در شهر اندیمشک به مرگ وی منجر شد. در این حادثه مردی 37ساله به شدت مجروح شد و در محل حادثه فوت کرد.

انهدام باند فساد و قاچاق دارو در خانه های «مرجان»

ایسنا: سرپرست ناحیه یک دادسرای تهران از شناسایی و انهدام باند فساد و قاچاق دارو در یکی از مناطق شمال تهران خبر داد. حجت الاسلام منصوری اظهار کرد: در هفته جاری باند فحشا و قاچاق دارو در یک مجتمع مسکونی 12واحدی در خیابان مرجان در شمال تهران که به خانه های مرجان معروف است، شناسایی و منهدم شدند.

وی افزود: در این زمینه هشت زن و چهار مرد دستگیر شدند.

سرپرست ناحیه یک دادسرای تهران خاطرنشان کرد: این پرونده در دادسرای ناحیه یک تشکیل شده و در حال بررسی است.