آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۷۷۵
ورزش
۱۸

خبر

بازیکن نفت تهران درگذشت

امیرحسین مرادی، بازیکن تیم امید نفت تهران که به دلیل گاز گرفتگی در بیمارستان بستری شده بود، درگذشت. امیرحسین مرادی، کاپیتان تیم امید نفت تهران که حدود یک ماه و نیم پیش در اثر گازگرفتگی در بیمارستان یاس سپید بستری شده بود، دیروز درگذشت. این اتفاق درحالی افتاد که مرادی حدود دو هفته پیش از حالت کما خارج شده بود. پیش از این دو نفر از دوستان مرادی که همراه او دچار گازگرفتگی شده بودند،جان خود را از دست داده بودند.

رایزنی با گزینه های خارجی برای هدایت تیم بانوان

نایب رییس فوتبال بانوان از برنامه ها و رایزنی های فدراسیون فوتبال در دو بخش فوتبال و فوتسال بانوان خبر داد. لیلاصوفی زاده در گفت وگو با ایسنا از مذاکره برای انتخاب سرمربی خارجی برای تیم بانوان خبر داد: «با گزینه هایی از ایتالیا، آلمان، هلند و سایر کشورهای مطرح اروپایی برای هدایت تیم ملی فوتبال بانوان رایزنی داشته ایم، اما به توافق دست نیافتیم و به همین دلیل از گزینه ایرانی استفاده کرده ایم».

خداحافظی بختیار رحمانی از هواداران استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال، در نامه ای از هواداران تیمش خداحافظی کرد. درحالی که بختیار رحمانی، چند روز پیش در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال مدعی شده بود که برنامه ای برای جدایی از استقلال ندارد و خواهان دریافت رضایت نامه اش نشده است، دیروز در نامه ای از هواداران استقلال خداحافظی کرد.