آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۴۸
ورزش
۱۱

گوناگون

نعمتی درجمع شاخص ترین ها

کمیته بین المللی پارالمپیک، زهرا نعمتی کماندارایرانی را درجمع ورزشکاران شاخص منتخب خود معرفی کرده است.انتخاب این ورزشکاران با همکاری فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و فدراسیون بین المللی راگبی با ویلچر انجام شده است. منتخبان ورزشکارانی هستند که قابلیت مطرح شدن و خبرساز شدن در این دو رشته را تا بازیهای پارالمپیک 2020 دارند.

دعوت از فرنگی کاران المپیکی

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی درحالی از روز27 دی آغاز می شود که کادر فنی برای چندمین بار از فرنگی کاران المپیکی برای حضور دراردو دعوت به عمل آورد.

سرمربی تیم ملی بازگشت

کی روش به ایران بازگشت و امروز جلسه ای را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد کرد و باید دید که مانند استعفاهای قبلی خواسته جدید مرد پرتغالی از فدراسیون فوتبال چه خواهد بود.

کریمی به بازی نفت می رسد

آخرین خبرها حکایت ازبازگشت محسن کریمی به ترکیب استقلال در بازی برابر تیم نفت است. این بازیکن که اواخر نیم فصل اول دچار آسیب دیدگی شده بود، آماده بازی است وبه احتمال فراوان مقابل نفت برای استقلال بازی می کند.

جاسم با تراکتورادامه می دهد

هافبک عراقی تیم تراکتورسازی به کارش دراین تیم ادامه می دهد. بعد ازآن که خبر جدایی احتمالی کرار از این تیم به گوش رسید، این بازیکن با چند روزغیبت سرانجام به اردوی تراکتورسازی ملحق شد و همراه با دیگرتراکتوری ها عازم اهوازشد.

حسن زاده با سپاهان می آید

حسن زاده دیروزقراردادش را با سپاهان امضا کرد تا پس از یک نیم فصل حضور در سایپا دوباره به اصفهان بازگردد.حسن زاده فصل گذشته را درذوب آهن توپ می زد.

بازیکن نفت تهران درگذشت

امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت که بدلیل گاز گرفتگی در بیمارستان بستری بود درگذشت.این بازیکن چندی پیش به همراه چند نفرازهمبازیانش دچار گازگرفتی شد و در نهایت دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دوسرخ پوش جدید ثبت کردند

سامان نریمان جهان و سروش رفیعی، دو بازیکن جدید قرارداد خود را در هیئت فوتبال با پرسپولیس ثبت کردند.این دو بازیکن برای نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدند.