آرشیو پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۲
صفحه آخر
۲۰

دانشمندان جوان موفق

دکتر علی دارابی ( استاد دانشگاه)

روز فناوری فضایی روز بزرگی است. جوانان ایرانی با فعالیت های شبانه روزی توانستند ماهواره ای کاملاایرانی را به فضا بفرستند و کشورمان به عضویت باشگاه فضایی درآمد و جزو کشورهای صاحب این فناوری شد.

این روز یادآور شکست سهمگین جبهه استکبار است که با تمام توان خود و با تحریم های بی سابقه و وحشتناک علیه ملت، نتوانست کاری از پیش ببرد.

روز فناوری فضایی فراتر از یک روز معمولی و شعاری در تقویم به شمار می رود. تبلیغات جبهه مستکبران علیه برنامه های دانش پژوهانه ملت ایران، اثبات می کند که راه را درست رفتیم و دقیقا به هدف زدیم. روز فناوری فضایی در دل خود ماجراهای بسیار زیادی از کارشکنی دشمن دارد که هیچ کدام عملیاتی نشد. امروز بیشتر از هر زمان دیگری به حقیقت سخن پیامبر(ص) می توان رسید که فرمودند: «دانش اگر در ثریا هم باشد، مردانی از پارس به آن دست خواهند یافت»

هر گامی که ملت ایران به سمت رشد و تعالی بردارد به قدرتمندتر شدن جبهه مستضعفان می انجامد و یک قدم به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر می شویم. شاید آمریکایی ها هم فهمیده باشند که با هیچ مذاکره و قراردادی نمی توان جلوی این پیشروی ها را گرفت و روزهایی مثل فناوری فضایی را از تقویم پاک کرد.